Посадова інструкція головного спеціаліста внутрішнього аудиту Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>>
Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Посада | Прізвище, ім’я, по батькові | Кабінет | Телефон |
Головний спеціаліст внутрішнього аудиту | Чорний Максим Вікторович | 209 | 280-40-80 |
Розклад роботи:
понеділок - четвер з 08:00 до 17:00
п’ятниця з 08:00 до 15:45
обідня перерва з 12:00 до 12:45
Основні завдання та обов’язкиголовного спеціаліста:
- Надає незалежні висновки та рекомендації за результатами здійснення контролю за ефективністю діяльності та дотриманням законодавства структурними підрозділами Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, що є розпорядниками бюджетних коштів, підприємствами, установами, організаціями комунальної форми власності, що підпорядковані Печерській районній в місті Києві державній адміністрації та її структурним підрозділам, іншими суб’єктами в частині використання ними відповідних комунальних ресурсів (майна, коштів та іншої комунальної власності), а також суб’єктами господарювання, що отримують бюджетне фінансування (далі - підконтрольні суб’єкти).
- Для виконання покладених завдань за результатами контрольних заходів надає голові райдержадміністрації об'єктивні і незалежні висновки та рекомендації щодо:
- оцінки управління комунальними ресурсами;
- правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;
- досягнення економії комунальних ресурсів, їх цільового використання, ефективності і результативності в діяльності підконтрольних суб'єктів, шляхом прийняття обґрунтованих управлінських рішень;
- проведення аналізу та оцінки стану фінансової і господарської діяльності підконтрольних суб'єктів;
- запобігання порушенням законодавства, фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання комунальних ресурсів;
- аналізу виконання управлінських рішень, виявлення фактів невиконання (неналежного виконання) управлінських рішень, оцінка їх негативного впливу та можливих наслідків для об'єкта контролю та підготовка відповідних пропозицій щодо вдосконалення управлінських рішень;
- обґрунтованості планування надходжень і витрат бюджету;
- функціонування систем внутрішнього контролю та аудиту та їх удосконалення;
- запобігання виникненню помилок у роботі чи інших недоліків у діяльності підконтрольних суб'єктів.
- Відповідно до покладених на нього завдань, проводить оцінку:
- ефективності функціонування системи внутрішнього контролю та аудиту;
- ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах;
- якості надання адміністративних послуг;
- стану збереження активів;
- стану управління комунальним майном та ресурсами;
- правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;
- ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань підконтрольних суб'єктів.
- Проводить за дорученням голови райдержадміністрації у встановленому порядку аналіз проектів розпорядчих актів та інших документів, пов'язаних з використанням комунальних ресурсів, для забезпечення їх цільового та ефективного використання.
- Планує, організовує та проводить внутрішні контролі та внутрішні аудити (далі - контрольні заходи) підконтрольних суб'єктів, документує їх результати, готує звіти, висновки та рекомендації, а також проводить моніторинг врахування рекомендацій.
- Здійснює моніторинг проведення закупівель.
- Взаємодіє з підрозділами Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та її виконавчими органами, правоохоронними та іншими контролюючими державними органами, підприємствами, їх об'єднаннями, установами та організаціями з питань проведення контрольних заходів.
- Подає голові райдержадміністрації звіти і рекомендації для прийняття ним відповідних управлінських рішень.
- Надає голові райдержадміністрації об’єктивні і незалежні висновки та рекомендації щодо функціонування системи внутрішнього контролю та її удосконалення, удосконалення системи управління, запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів.
- Виконує завдання та функції щодо реалізації пріоритетних напрямів державної політики у сфері внутрішнього контролю.
- Надає голові райдержадміністрації пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності управління.
- Невідкладно інформує голову райдержадміністрації про ознаки шахрайства, корупційних діянь або нецільового використання бюджетних коштів, марнотратства, зловживання службовим становищем та інших порушень фінансово-бюджетної дисципліни, які призвели до втрат чи збитків, надає рекомендації щодо вжиття необхідних заходів.
- Уникає та не допускає виникнення конфлікту інтересів відповідно до чинного законодавства.
- Повідомляє голову райдержадміністрації про виникнення обставин, які перешкоджають виконанню його обов’язків, втручання в його діяльність посадових осіб або інших осіб райдержадміністрації.
- Бере в установленому законодавством порядку участь у розгляді звернень громадян, громадських об'єднань, підприємств, установ та організацій різних форм власності, органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування.
- Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
- Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
- Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.
- Забезпечує захист персональних даних.
- Виконує інші обов’язки, що випливають з покладених на нього завдань.
Корисні посилання :
Президент України: www.president.gov.ua
Верховна Рада України: www.rada.gov.ua
Урядовий Портал: www.kmu.gov.ua
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту: https://kyivcity.gov.ua/content/departament-vnutrishnogo-finansovogo-kontrolyu-ta-audytu.html