Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ організації діловодства
Положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 02.08.2018 №167-к  «Про внесення змін до  розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.12.2016 № 615-к "Про затвердження положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 06.03.2019 №35-к  «Про внесення змін до  розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.12.2016 № 615-к "Про затвердження положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15 
Електронна адреса: letter_pechrda@kyivcity.gov.ua ([email protected])

 

Посада

 

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Кабінет

Телефон

1.

Начальник відділу

 

214

288-63-72

2.

Заступник начальника відділу

Бабська Ірина Анатоліївна

213

280-42-18

(тимчасово відключено) 

3.

Головний спеціаліст

 Середа Тетяна Миколаївна

213

280-42-18

(тимчасово відключено)

4.

Провідний документознавець

Мазур Ірина Вікторівна

210

280-89-12

5.

Провідний документознавець

 

210

280-89-12

6.

Провідний документознавець

Шпортько Лариса Вікторівна

212

280-69-78

(тимчасово відключено)

Основні завдання відділу є:

  • Забезпечення єдиного порядку документування управлінської діяльності районної державної адміністрації в електронній та папіровій формі із застосуванням сучасних автоматизованих систем.

Відділ організації діловодства відповідно до покладених на нього завдань:

  1. здійснює ведення діловодства відповідно Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 вересня 2018 року № 1747 «Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ), районних в місті Києві державних адміністраціях»;
  2. забезпечує опрацювання та оперативне доведення до виконавців документів, адресованих голові адміністрації, його заступникам;
  3. здійснює реєстрацію розпоряджень голови адміністрації, забезпечує технічний контроль за термінами розпорядчих документів вищестоящих органів, розпоряджень, службової кореспонденції;
  4. здійснює методичне керівництво щодо організації роботи з документами у відділах, управліннях, інших підрозділах райдержадміністрації;
  5. за дорученням голови райдержадміністрації перевіряє у структурних підрозділах адміністрації стан організації діловодства, подає їм необхідну методичну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами;
  6. здійснює приймання, реєстрацію, облік, зберігання та контроль за проходженням документів з грифом "Для службового користування";
  7. формує зведену номенклатуру справ адміністрації та надає методичну допомогу під час підготовки номенклатур справ структурних підрозделів адміністрації.


Адреса відділу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, каб. 210-214;
Телефон: 288-63-72, 280-89-12;

Прийом документів:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45

Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб