Положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 02.08.2018 №167-к «Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.12.2016 № 615-к "Про затвердження положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 06.03.2019 №35-к «Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.12.2016 № 615-к "Про затвердження положення про відділ організації діловодства Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Електронна адреса: letter_pechrda@kyivcity.gov.ua ([email protected])
№ | Посада
| Прізвище, ім’я, по батькові
| Кабінет | Телефон |
1. | Начальник відділу |
| 214 | 288-63-72 |
2. | Заступник начальника відділу | Бабська Ірина Анатоліївна | 213 | 280-42-18 (тимчасово відключено) |
3. | Головний спеціаліст | Середа Тетяна Миколаївна | 213 | 280-42-18 (тимчасово відключено) |
4. | Провідний документознавець | Мазур Ірина Вікторівна | 210 | 280-89-12 |
5. | Провідний документознавець |
| 210 | 280-89-12 |
6. | Провідний документознавець | Шпортько Лариса Вікторівна | 212 | 280-69-78 (тимчасово відключено) |
Основні завдання відділу є:
- Забезпечення єдиного порядку документування управлінської діяльності районної державної адміністрації в електронній та папіровій формі із застосуванням сучасних автоматизованих систем.
Відділ організації діловодства відповідно до покладених на нього завдань:
- здійснює ведення діловодства відповідно Інструкції з діловодства, затвердженої розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 вересня 2018 року № 1747 «Про затвердження Інструкції з діловодства у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ), районних в місті Києві державних адміністраціях»;
- забезпечує опрацювання та оперативне доведення до виконавців документів, адресованих голові адміністрації, його заступникам;
- здійснює реєстрацію розпоряджень голови адміністрації, забезпечує технічний контроль за термінами розпорядчих документів вищестоящих органів, розпоряджень, службової кореспонденції;
- здійснює методичне керівництво щодо організації роботи з документами у відділах, управліннях, інших підрозділах райдержадміністрації;
- за дорученням голови райдержадміністрації перевіряє у структурних підрозділах адміністрації стан організації діловодства, подає їм необхідну методичну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами;
- здійснює приймання, реєстрацію, облік, зберігання та контроль за проходженням документів з грифом "Для службового користування";
- формує зведену номенклатуру справ адміністрації та надає методичну допомогу під час підготовки номенклатур справ структурних підрозделів адміністрації.
Адреса відділу: вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, каб. 210-214;
Телефон: 288-63-72, 280-89-12;
Прийом документів:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45