Головна  →  Адміністрація  →  Структура  →  Відділ управління персоналом
Положення про відділ управління персоналом Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>>
Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 09.08.2023 № 142-к "Про внесення змін до Положення про відділ управління персоналом, затвердженого розпорядженням Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 17 квітня 2023 року № 68-к" >>>

Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Електронна адреса: [email protected]

 

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Кабінет

Телефон

Заступник керівника апарату - начальник відділу

Синяк Любов Володимирівна

204

280-74-97

Заступник начальника відділу

Сіроштан Олена Володимирівна

203

280-75-93

Головний спеціаліст

Білецька Світлана Вікторівна

203

280-75-93

Головний спеціаліст

Гриценко Євгенія Володимирівна

203

280-75-93

Головний спеціаліст

Кузіна Юлія Олегівна

203

280-75-93

Головний спеціаліст

Дмитренко Олена Віталіївна

203

280-75-93 

Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45

Основним завданням відділу є:

  1. Реалізація державної політики у сфері державної служби, з питань роботи з персоналом в райдержадміністрації;
  2. Добір персоналу райдержадміністрації;
  3. Розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників райдержадміністрації;
  4. Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
  5. Організаційне-методичне керівництво з питань роботи з персоналом у структурних підрозділах райдержадміністрації та державних підприємств, установ і організаціях, що належать до сфери управління райдержадміністрації;
  6. Документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.  

 

 

Версiя для друку



 
 
 
 
Актуальні питання 
профілактики інфекційних 
та неінфекційних хвороб