Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 24.07.2018 року № 145-К "Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26 грудня 2016 року № 612-К "Про затвердження Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадових інструкцій працівників відділу" >>>
Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 24.07.2017 року № 392-К "Про внесення змін до розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 26 грудня 2016 року № 612-К "Про затвердження Положення про відділ бухгалтерського обліку та звітності Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадових інструкцій працівників відділу" >>>
Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Електронна адреса: [email protected]
Посада | Прізвище, ім'я, по батькові | Кабінет | Телефон |
Начальник відділу | Федюк Юлія Миколаївна | 412 | 280-14-47 |
Заступник начальника відділу | Рольська Тетяна Миколаївна | 413 | 280-14-47 |
Головний спеціаліст | Черняєва Світлана Анатоліївна | 412 | 280-14-47 |
Головний спеціаліст | Дударь Юлія Олександрівна | 413 | 280-14-47 |
Головний спеціаліст | Соснова Олена Леонідівна | 400-а | 280-14-47 |
Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45
Основними завданнями відділу є:
- ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності райдержадміністрації та складання звітності;
- відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
- забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
- забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності відповідно до покладених на нього завдань:
- веде бухгалтерський облік відповідно до нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності;
- складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, податкову та іншу звітність в порядку, встановленому законодавством.
Здійснює поточний контроль за:
- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
- веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку установ, які підпорядковані райдержадміністрації;
- своєчасно подає звітність;
- своєчасно та у повному обсязі перераховує податки і збори (обов'язкові платежі) до бюджету.
Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;
- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу; 7. проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
Забезпечує:
- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;
- достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;
- повноту та достовірність даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- зберігання, оформлення та передачу до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;
- відповідні структурні підрозділи райдержадміністрації даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності;
- бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
- здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.