* Положення про відділ контролю Печерської районної в місті Києві державної адміністрації та посадові інструкції працівників відділу >>>
* Розпорядження Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 27.11.2023 року № 207-к "Про затвердження Положення про відділ контролю апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації >>>
Місцезнаходження: 01010 м.Київ, вул. М.Омеляновича-Павленка, 15
Електронна адреса: [email protected]
Посада | Прізвище, ім'я, по батькові | Кабінет | Телефон |
Начальник відділу | Щербич Валентина Тимофіївна | 207 | 280-24-34 |
Заступник начальника відділу | Антонюк Аліна Анатоліївна | 306 | - |
Головний спеціаліст | Лук'янчук Марина Владиславівна | 306 | - |
Головний спеціаліст | Патер Оксана Ігорівна | 205 | - |
Провідний спеціаліст | 211 | 280-42-18 |
Розклад роботи:
Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00-12:45
П’ятниця: з 8:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00-12:45
Основними завданнями відділу є:
- здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради, розпоряджень і доручень Київського міського голови,розпоряджень КМДА та голови райдержадміністрації та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;
- підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
- інформування голови райдержадміністрації про стан виконавської дисципліни;
- підготовка проектів розпоряджень з питань, що належать до компетенції відділу.
Відділ контролю відповідно до покладених на нього завдань:
- веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами та контроль за якими покладено на відділ;
- перевіряє виконання структурними підрозділами райдержадміністрації документів та реагування на депутатські запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
- забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів РДА про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
- готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам РДА щотижневі нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів;
- готує інформаційно-аналітичні матеріали про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах РДА;
- розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації контролю за станом виконавської дисципліни;
- проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад та щотижнево інформує голову райдержадміністрації, його заступників;
- вносить пропозиції про розгляд на засіданнях Колегії та загальних нарадах райдержадміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах РДА.