Купили йогурт, а він з пліснявою або принесли придбаний продукт додому, а він протермінований. Що робити у такому разі?
Першочергово, зверніться до адміністрації магазина, де купили продукт. Не забудьте, що ваш чек – це документ, який підтверджує факт купівлі товару у продавця, дату та ціну. Представник магазину повинен повернути гроші за харчовий продукт або замінити на придатний.
Також не варто хвилюватися в разі втрати чека, адже повернути товар можливо й без нього: завдяки твердженням свідків про покупку, відео з камер спостереження, звірки штрих-коду на пакуванні з базою продавця тощо.
Якщо адміністрація магазину відмовляється це зробити, то зверніться до Держпродспоживслужби:
- в телефонному режимі (усно): 050-230-04-28;
- електронне звернення на вебпорталі Держпродспоживслужби за посиланням;
- направити офіційний лист за поштовою адресою: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1;
- або офіційний лист на електронну пошту: [email protected].
Джерело: Держпродспоживслужба