Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
головний спеціаліст – юрисконсульт;
головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності.
Умови проведення конкурсу для посади - (.docx )
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами).
2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обовʼязково зазначається така інформація:
прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог).
3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
31)копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
На електронні документи, що подаються для участі в конкурсі, накладається електронний підпис кандидата.
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Документи приймаються до 16 год. 45 хв. 28 січня 2022 року через єдиний порталвакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
Дата, час та місце початку проведення конкурсу:
01 лютого 2022 року о 10 год. 00 хв.
вул. Михайла Омеляновича - Павленка, 15, (вул. Суворова, 15),
I поверх, зал № 6
(проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
Наказ від 04.10.2021 року №67 «Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби в управлінні (центрі) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації категорії «В»:
адміністратор відділу моніторингу адміністративних послуг - ;
адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг - ;
головний спеціаліст – юрисконсульт - ;
головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності - .
Умови проведення конкурсу для посади - (.docx )
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 (зі змінами).
2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов'язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім'я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог).
3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
На електронні документи, що подаються для участі в конкурсі, накладається електронний підпис кандидата.
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 18 жовтня 2021 року через єдиний порталвакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
Дата, час та місце початку проведення конкурсу:
21 жовтня 2021 року о 10 год. 00 хв.
вул. Михайла Омеляновича - Павленка, 15, (вул. Суворова, 15),
I поверх, зал № 6
(проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
адміністратор відділу інформаційно – аналітичного забезпечення;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
адміністратор відділу оформлення біометричних документів;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності.
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами).
2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов'язково зазначається така інформація:
-прізвище, ім'я, по батькові кандидата;
-реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
-відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог).
3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
31) копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
На електронні документи, що подаються для участі в конкурсі, накладається електронний підпис кандидата.
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 06 вересня 2021 року через єдиний порталвакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
Дата, час та місце початку проведення конкурсу:
10 вересня 2021 року о 10 год. 00 хв.
вул. Михайла Омеляновича - Павленка, 15, (вул. Суворова, 15),
I поверх, зал № 6
(проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
адміністратор відділу інформаційно – аналітичного забезпечення;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
головний спеціаліст з питань управління персоналом;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
адміністратор сектору надання сервісних послуг МВС;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
адміністратор відділу оформлення біометричних документів.
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами).
2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов'язково зазначається така інформація:
-прізвище, ім'я, по батькові кандидата;
-реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
-підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
-підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
-відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог).
3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
На електронні документи, що подаються для участі в конкурсі, накладається електронний підпис кандидата.
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Документи приймаються до 16:45 09 липня 2021 року через єдиний порталвакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
Дата, час та місце початку проведення конкурсу:
15 липня 2021 року о 10 год. 00 хв.
вул. Михайла Омеляновича - Павленка, 15, (вул. Суворова, 15),
I поверх, зал №6
(проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
Наказ від 07.05.2021 № 39 «Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби в управлінні (центрі) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації категорій «Б» та «В»:
1.1. Категорія «Б»:
начальник відділу оформлення біометричних документів – адміністратор;
Умови проведення конкурсу для посади -
начальник відділу інформаційно-аналітичного відділу – адміністратор;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В»:
адміністратор відділу адміністративно – організаційного забезпечення;
Умови проведення конкурсу для посади -
адміністратор відділу інформаційно-аналітичного забезпечення;
Умови проведення конкурсу для посади -
головний спеціаліст – юрисконсульт;
Умови проведення конкурсу для посади -
головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами).
2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов'язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім'я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог).
3) заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
На електронні документи, що подаються для участі в конкурсі, накладається електронний підпис кандидата.
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Документи приймаються до 16:45 14 травня 2021 року через єдиний порталвакансій державної служби НАДС (career.gov.ua).
Дата, час та місце початку проведення конкурсу:
19 травня 2021 року о 10 год. 00 хв.
вул. Михайла Омеляновича - Павленка, 15, (вул. Суворова, 15),
I поверх, зал №6
(проведення тестування за фізичної присутності кандидатів)
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської
районної в місті Києві державної адміністрації оголошує
добір на посаду державного службовця
Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської
районної в місті Києві державної адміністрації оголошує
добір на посаду державного службовця
Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської
районної в місті Києві державної адміністрації оголошує
добір на посаду державного службовця
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
оголошує добір на посади державних службовців
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
1.1. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
- заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) (далі – Порядок);
- резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;
- заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються до 18.00 год. 13 лютого 2020 року.
Місце, час та дата початку проведення конкурсу:
01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15) II поверх (актовий зал).
18 лютого 2020 року о 11.00 год. тел. 280-04-67
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністрації оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
1.1. Категорія «Б» - начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення-адміністратор управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В» - головний спеціаліст юридичного сектору управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
- заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) (далі – Порядок);
- резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;
- заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються до 18.00 год. 26 грудня 2019 року за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15) (зал № 6) тел. 280-04-67.
Місце, час та дата початку проведення конкурсу:
01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15) II поверх (актовий зал). 09 січня 2019 року о 10.00 год. тел. 280-04-67
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
1.1. Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В» - адміністратор відділу моніторингу адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Категорія «В» - адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.4 Категорія «В» - головний спеціаліст юридичного сектору управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання:
- заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648) (далі – Порядок);
- резюме за формою згідно з додатком 2¹ до Порядку, в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;
- заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються до 18.00 год. 28 листопада 2019 року за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15) (зал № 6) тел. 280-04-67.
Місце, час та дата початку проведення конкурсу:
01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15) (зал №3) 04 грудня 2019 року о 10.00 год. тел. 280-04-67
Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені за рішенням конкурсної комісії, про що конкурсантів буде повідомлено додатково.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
1.1. Адміністратор відділу надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Головний спеціаліст юридичного сектору управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.4. Головний спеціаліст сектору управління персоналом управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.5. Головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18.00 год. 00 хв. 10 жовтня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
1.1. Адміністратор відділу надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Головний спеціаліст юридичного сектору управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.4. Головний спеціаліст сектору управління персоналом управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.5. Головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
1.6. Спеціаліст відділу адміністративно-організаційного забезпечення управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (декретна).
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18.00 год. 00 хв. 05 вересня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1.1. Категорія «В» - адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18.00 год. 00 хв. 18 липня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1.1. Категорія «В» - адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18.00 год. 00 хв. 30 травня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1.1. Категорія «Б» - завідувач сектору управління персоналом управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Категорія «В» - адміністратор відділу оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.4. Категорія «В» - адміністратор відділу оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (декретна);
Умови проведення конкурсу для посади -
1.5. Категорія «В» - адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.6. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18.00 год. 00 хв. 15 квітня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1.1. Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.2. Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.3. Категорія «В» - адміністратор відділу оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.4. Категорія «В» - адміністратор відділу оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.5. Категорія «В» - адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
1.6. Категорія «В» - адміністратор сектору інформування заявників управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 16.45 год. 00 хв. 22 березня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1. Категорія «В» - адміністратор відділу адміністративно-організаційного забезпечення управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
2. Категорія «В» - головний спеціаліст юридичного сектору управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади - ( )
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 11 березня 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1. Категорія «Б» - заступник начальника управління – начальник відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
2. Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу на посаду –
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 25 лютого 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
1. Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
2. Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
3. Категорія «В» - адміністратор відділу моніторингу адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
4. Категорія «В» - адміністратор відділу оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
5. Категорія «В» - адміністратор відділу оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
6. Категорія «В» - адміністратор сектору надання адміністративних послуг із земельних питань управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
7. Категорія «В» - адміністратор сектору інформування заявників управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу на посаду –
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 18 год. 00 хв. 14 лютого 2019 року.
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
Наказ від 05.12.2018 № 57 Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби в управлінні (центрі) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації категорій «Б» та «В»
Категорія «Б» - начальник відділу контролю надання адміністративних послуг - адміністратор управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «Б» - завідувач сектором управління персоналом управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «Б» - завідувач юридичним сектором управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «Б» - завідувач сектором надання адміністративних послуг з земельних питань - адміністратор управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «В» - адміністратор відділу контролю надання адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «В» - адміністратор відділу моніторингу адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «В» - адміністратор відділу моніторингу адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «В» - адміністратор відділу моніторингу адміністративних послуг управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації;
Умови проведення конкурсу для посади -
Категорія «В» - головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
Головний спеціаліст – з питань управління персоналом управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича- Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 17 год. 00 хв. 19 листопада 2018 року
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантної посади
Адміністратор сектору оформлення біометричних документів управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Умови проведення конкурсу для посади -
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються доуправління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича- Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, каб. 6
Документи приймаються до 17 год. 00 хв. 8 жовтня 2018 року
Управління (центр) надання адміністративних послуг
Печерської районної в місті Києві державної адміністраціїоголошує конкурс
на заміщення вакантних посад
1. Начальник відділу адміністративно - організаційного забезпечення управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади – ()
2. Головний спеціаліст - юристконсульт управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
Умови проведення конкурсу для посади – ()
Відповідальність за достовірність документів несе претендент.
Документи на участь у конкурсі подаються до управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: 01010, м. Київ, вул. Михайла Омеляновича Павленка, 15, (вул. Суворова, 15), I поверх, зал №1 тел. +38 (044) 280-41-97 тел. +38 (097) 33-84-115
Документи приймаються до 16 год. 45 хв. 27 серпня 2018 року
Інформація про визначення переможців конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» проведеного 02 грудня 2019 року, відповідно до наказу управління (центру) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 листопада 2019 року № 72 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби в управлінні (центрі) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації категорії «В» >>>